Een nieuwe look, dezelfde service

In 2020 hebben wij een gloednieuw servicedesksysteem in gebruik genomen. Hierbij hebben wij gebruik gemaakt van emails in een standaard-opmaak. Met feedback van onze klanten hebben wij deze nu ingericht om u beter en duidelijker te informeren.

Een betere opmaak:
De nieuwe templates worden gefaseerd uitgerold. Dit houdt in dat u bij het behandelen van servicetickets e-mail notificaties krijgt die een andere opmaak hebben dan u gewend bent. De nieuwe emails zijn compacter qua opzet en zijn meer gericht op het tonen van meer relevante inhoud.

Meertalig:
Hiernaast zijn de serviceticket e-mails in Nederlands en Engels beschikbaar zodat we vanuit het servicedesksysteem ook duidelijk kunnen communiceren met onze klanten in het buitenland. Wilt u, een aantal medewerkers, óf uw hele organisatie de serviceticket e-mails in het Engels ontvangen? Laat ons dit weten.

Mobiele weergave: 
De nieuwe e-mails zijn ook geoptimaliseerd voor weergave op mobile devices zoals telefoons. Hierdoor is de e-mail ook op verticale schermen goed leesbaar.

Online afspraken maken
De nieuwe e-mails worden ook voorzien van een knop waarmee u direct een afspraak kunt maken met de servicedeskmedewerker die uw serviceaanvraag in behandeling heeft. Hiermee kunt u een contactmoment plannen die schikt aan uw agenda.

Wilt u de functie nu al proberen? Druk op de knop hieronder om online een afspraak in te plannen met de servicedesk.

 

Controleer de afzender

Als u een e-mail(afzender) niet herkent dient u altijd het afzenderadres te controleren. Alle emails uit het systeem worden verstuurd vanuit het adres servicedesk@dutchwyse.nl of servicedesk@dutchwyse.com en alle medewerkers e-mailen vanuit een email adres eindigend op @dutchwyse.nl.

Krijgt u e-mails van de servicedesk vanaf een ander email adres? Open deze dan niet en neem contact met ons op!

Vragen of ideeen?

Laat het ons weten op info@dutchwyse.nl!