Eerstelijns servicedeskmedewerker

 

40 uur – Roelofarendsveen

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste eerstelijns servicedeskmedewerker, die het vak wil leren en wil doorgroeien. Jouw carrièrepad heeft bij ons diverse mogelijkheden: vanuit deze functie groei je door binnen onze organisatie. Is dit waar jij naar op zoek bent?

Wat ga je doen?

Je bent het allereerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je neemt enthousiast de telefoon op als één van onze klanten belt en bent verantwoordelijk voor het hele traject van aannemen tot oplossen, doorzetten en afhandelen van klantvragen. Jij komt snel tot de kern van de vraag, analyseert, documenteert en lost de vraag op waarbij je de klant en je collega’s op de hoogte houdt van de voortgang.

Aanpakken en oplossingsgericht werken zit in je DNA, je bent servicegericht naar je klanten. Een vraag wordt pas afgesloten, als de klant 100% tevreden is.

Allround-servicedesk medewerker

Ben je een vroege vogel? Dan kon je ‘s morgens lekker vroeg naar kantoor en schenk je eerst een kop koffie of thee voor jezelf in. Je loopt nog even de gameroom in voor een rondje op de flipperkast of een rondje over de Nurburgring op de Playstation in de raceseat. Kort voor aanvang schuif je lekker aan achter je bureau, neemt een teug van je koffie of thee en neem je op je gemak de inbox door en beantwoord je e-mails van klanten en collega’s.

 

Om 08:30 belt de eerste klant; Meneer Jansen belt in paniek op dat hij per ongeluk een map met belangrijke gegevens geeft gewist! Je stelt hem gerust en vraagt hem het nummer van de sticker van zijn werkstation op te noemen. Je logt bij hem in via het RMM systeem en ziet dat de map niet in zijn prullenbak staat. Je vraagt waar de map stond en ziet dat dit een map in zijn OneDrive map is. Samen log je online in en herstel je de map. Even later staat de map weer op zijn werkstation, de klant noemt je zijn held van zijn dag! Je noteert je heldendaad in een nieuw serviceticket, “mission accomplished“.

 

Hierna belt meneer de Boer dat er een server onbereikbaar is. Je kijkt snel of het apparaat online is in het RMM systeem, hier zie je foutmeldingen staan. Dit is een tweedelijns support-zaak! Je meldt de klant dat je de zaak direct gaat escaleren, maakt een serviceticket aan en belt een collega van de tweedelijns support om het op te pakken. Je houdt je klant op de hoogte van de vorderingen.

 

Tussen de middag schuif je gezellig aan bij de lunchtafel waar elke dag een lunch wordt geregeld, behalve op vrijdag, dan is het snack-dag. Natuurlijk mag je dan altijd een boterham van thuis meenemen.

 

Aan het eind van de dag beantwoord je de laatste e-mails, klap je de laptop dicht, praat je na over de dag en probeer je nog snel een keer je rondetijd of score te verbeteren. Daarna keer je lekker terug naar huis, blij met alle klanten die je geholpen hebt en die dingen die je vandaag hebt geleerd.

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde MBO ICT opleiding (niveau 4)
  • Je bent flexibel, proactief en je hebt geen 9 – 5 mentaliteit.
  • Je hebt ervaring met desktop besturingssystemen zoals Windows10 en MacOS (pré)
  • Je hebt een energieke enthousiaste instelling en bent probleemoplossend
  • Je bent communicatief sterk in je contact met klanten en collega’s
  • Je werkt zelfstandig en stressbestendig
  • Je hebt ervaring met Microsoft365, AzureAD en de Microsoft Office desktop applicaties
  • Ervaring met Datto RMM / Autotask is een pre
  • Wij werken o.a. met Microsoft Windows Server 2012R2 t/m 2019 en Windows 10 /VMWare en Hardware van HP Enterprise.

Wat kan jij van ons verwachten?

  • Een Jong en dynamisch bedrijf met een vlakke bedrijfscultuur
  • De mogelijkheid om certificaten te halen
  • Salaris tussen € 2300,- en € 2675,- Bruto
  • Zeer goede pensioenregeling
  • 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
  • Doorgroeimogelijkheden naar o.a 2e en 3e lijn support, ICT Consultant of Projectengineer
  • Reiskostenvergoeding
  • Telefoon en laptop

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en wil jij ons team komen versterken als Eerstelijns servicedeskmedewerker? Solliciteer dan en laat ons weten waarom je zo enthousiast bent.