Ondutch365 VoIP

Dutchwyse levert zakelijke VoIP-telefonie oplossingen: telefonie via het internet voor MKB en ZZP. Met onze VoIP oplossing Ondutch365 VoIP kunt u gemakkelijk uw telefoondiensten regelen.

Ondutch365 VoIP is beschikbaar vanaf 5,00 per maand.

Aansluiten

Zowel regionale, 085, 088, servicenummers en internationale nummers kunnen aangeschaft worden.

Het VoIP-account is te gebruiken in VoIP-telefoons en softclients.

Aan de hand van belgroepen kan u zelf een verzameling van eindbestemmingen aanmaken, zoals hosted VoIP-accounts, vaste en mobiele eindbestemmingen.

Hier kunnen eindbestemmingen worden aangemaakt naast de hosted VoIP-accounts, zoals mobiele of regionale telefoonnummers, om flexibel te kunnen schakelen.

Een VoIP-trunk is te gebruiken met IP telefooncentrales (IP PBX).

Uitgebreide data

Via de statestieken heeft u een inzicht in aangenomen en gemiste gesprekken. Met het uitgebreide overzicht van het belgedrag kan u uw bereikbaarheid vergroten.

In het gespreksoverzicht staan alle inkomende en uitgaande gesprekken. Filter deze lijsten eenvoudig op datum, tijdsduur en gespreksrichting of exporteer ze als CSV-bestand.

Meeluisteren kan met individuele toestellen of met groepen van toestellen. Deze dienst kan optioneel worden beveiligd met een wachtwoord.

Op klantniveau is SIP trace mogelijk. Getailleerde informatie vanaf de IP’s van gebruikers tot op de payload van SIP-pakketten kan worden geanalyseerd.

Zowel inkomende als uitgaande gesprekken kunnen worden opgenomen.

Met uw smartphone uitgaand bellen via uw zakelijke telefoonnummer

U kunt Ondutch365 VoIP onder andere gebruiken met de app Vailer. De app is met Android en iOS toestellen te gebruiken en kan gratis worden gedownload. Voor Android toestellen in de Play Store en voor iOS toestellen in de App Store.

Slimme extra’s

De call-me-now button maakt van een websitebezoeker een bellende klant. De bezoeker voert een telefoonnummer in op de website, waarna u met de klant verbonden wordt.

Met webhooks worden gesprekken doorgeschakeld op basis van een externe database of wordt webinformatie weergegeven in het display op basis van een URL-aanroep.

Met deze dienst is het mogelijk om meerdere mensen tegelijk met elkaar te verbinden, door te bellen naar één telefoonnummer.

De nummerinformatie van de beller wordt online verzameld aan de hand van openbare informatie op websites, waarna de (bedrijfs)naam van de beller wordt getoond in het display.

Het platform koppelt met alle CRM-systemen, bijvoorbeeld voor het weergeven van klantnamen en het openen van klantkaarten. Wanneer er gebeld wordt, verschijnt er direct een pop-up in het beeldscherm met de naam en het nummer van de beller.

Inkomend en uitgaand: faxberichten worden naar een opgegeven e-mailadres gestuurd als PDF-bijlage, daarnaast kunnen PDF-bestanden als e-mail naar een faxnummer worden gestuurd.

Met de pickupgroep kan u eenvoudig een gesprek overnemen van een collega’s zonder een BLF te gebruiken.

Bereikbaarheid

U kan in het belplan instellen en aanpassen waar inkomende gesprekken terecht komen. Zo komt ieder gesprek op het juiste moment op de juiste plek terecht.

Bepaal zelf de openingstijden. Hiermee kunt u zelf aangeven hoe en wanneer u bereikbaar bent.

Er kunnen zelfgekozen audiobestanden worden geüpload, die worden afgespeeld wanneer iemand in de wacht staat.

U bepaalt zelf welke meldingen uw klanten te horen krijgen, zoals ‘Welkom bij “Bedrijfsnaam”‘, ‘U wordt nu doorgeschakeld’ of één van de vele andere opties.

Hiermee kunt u het keuzemenu instellen, zoals de time-out, het aantal belpogingen en enkele standaardmeldingen.

Wachtrijen kunnen in het Nederlands of Engels worden ingesteld op maximaal aantal wachtenden of maximale wachttijd. Er kan een afrondtijd worden ingesteld na elk gesprek.

U kan inkomende gesprekken filteren op basis van type telefoonnummers, regio’s of anonieme telefoonnummers.

Afhankelijk van postcode of netnummer kunnen eindbestemmingen worden bepaald.

Met deze dienst wordt een voicemailbericht als audiobestand verstuurd naar een opgegeven e-mailadres.

Meer weten?

Wilt u meer weten over onze Ondutch365 VoIP oplossing, of weten wat wij voor u kunnen betekenen qua prijs en leveringen? U kunt altijd contact met ons opnemen.