40 uur – Roelofarendsveen

Wie zoeken wij?

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Allround IT Servicedesk medewerker, die het vak wil leren en wil doorgroeien. Jouw carrière pad heeft daardoor bij ons diverse mogelijkheden: vanuit deze functie groei je door binnen onze organisatie. Is dit waar jij naar op zoek bent?

Wat ga je doen?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je neemt enthousiast de telefoon op als één van onze klanten belt. Jij komt snel tot de kern van de vraag, analyseert documenteert en lost de vraag op waarbij je de klant en de organisatie op de hoogte houdt van de voortgang.
Je bent dus verantwoordelijk voor het hele traject van aannemen tot oplossen en afhandelen van klantvragen.

Allround-servicedesk medewerker

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde MBO ICT opleiding (niveau 4)
  • Je bent flexibel, proactief en je hebt geen 9 – 5 mentaliteit.
  • Je hebt ervaring met Windows, Office365 en Active Directory is een pré
  • Je hebt een enthousiaste instelling en bent probleemoplossend
  • Je bent communicatief sterk
  • Je bent zelfstandig en stressbestendig
  • Ervaring met N-Able is een pre
  • Wij werken o.a. met Microsoft Windows Server 2012R2 t/m 2019 en Windows 10 /VMWare en Hardware van HP Enterprise.

Wat kan jij van ons verwachten?

  • Een Jong en dynamisch bedrijf met een vlakke bedrijfscultuur
  • De mogelijkheid om certificaten te halen
  • Een marktconform salaris, 25 vakantiedagen en 8% vakantiegeld
  • Doorgroeimogelijkheden o.a. tot ICT Consultant of Projectengineer
  • Reiskostenvergoeding
  • Telefoon en laptop

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature en wil jij ons team komen versterken als Allround IT Servicedesk medewerker? Solliciteer dan en laat ons weten waarom je zo enthousiast bent.